Bangolf

Vi startar säsongen 2023-2024 i oktober. Speldag blir som vanligt tisdagar med samling 09.30 på bangolfbanan, St Göransvägen 31 Rosenlund. Vi börjar tisdagen 10 oktober. Alla medlemmar - både gamla och nya spelare - är välkomna. För att delta krävs enbart att du kommer till banan i tid och anmäler dig. Utrustningen - klubba och boll - finns att hyra. Förtäring finns att köpa i klubblokalen till hyggligt pris.

Tävlingen avslutas med resultatrapportering och trivsam fika efteråt.
Resultaten sammanställs och redovisas löpande i högerspalten på sidan.

Tävlingsledare är Bror Hildingsson och Lars-Erik Jansson. Har du frågor eller synpunkter så tag kontakt med Bror eller Lars-Erik.

Bror                                   070 590 44 56          bror.hildingsson@gmail.com
Lars-Erik                          070 535 56 02          larsericjansson.17@gmail.com

Väl mött!
Tävlingsledarna